Thinking of you

hej hej hemskt mycket hej
oj vad jag lät idiotisk. Precis det jag ville yes
jag lyckades.

Jag är som snövits lille vän trötter,
trött ja.
Kom hem sent igår efter student men det var trevligt att träffa
familjen Persson i Ängelholm. Skitgod mat också!
Jobbade tre timmar idag och nu har jag duschat och
tagit på mig kläder som inte luktar fisk..
Och så ska vi äta tacos nu!

Sen packar jag med mig Champagne och jorgubbar
och drar hem till favoritkajsa för en riktig myskväll!
Kanske får jag med mig Hannis också vem vet!

Jag VET att det blir en supermysig kväll, no doubt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kärlek till dig gosan!

2010-06-13 @ 01:01:49
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0