Sunday

ni får ursäkta mina skapade bilder, men denna dator vill
inte ladda upp bilderna jag själv tagit. Vet inte vad som är
felet. Så istället knåpar jag i Polyvore istället och klipper
ihop olika kläder och accessoarer. Vill egentligen visa de
snygga kläderna jag köpte senast men nejdå det fick jag inte
minsann!

Idag regnar det och jag ligger hemma och läser och myser i
soffan, perfekt läsväder! läste precis ut Förlorad av Michael
Robotham och nu ska jag börja på Höstoffer av den grymma
författaren Mons Kallentoft. Har tidigare läst Sommardöden och
Midvinterblod. Läääs dem!

Såg en sån sjuktligt snygg klänning på Ginatricots nätshoppingsida, en

gullig blommig i olika färger. Dock var den slut! Här är lite inspiration till

en klassisk midsommarklänning!

Från misselfridge, topshop, ardenb och stylecompare


Jag är sugen på sommarväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0