Jag och min hals tänkte säga några ord


Imorse vaknade jag med halsont, och snorig liten näsing.
Kändes väl sådär kan jag nog faktiskt erkänna.
Efter lite Tv spel(Jockey spel) så hämtades jag och syster av
mor och vi åkte upp till underbara Härsjön och badade och solade
lite. Sen skoddes min pälsklingshäst och sedand rog vi en repa
till Vårgårda, mina ungdomstrakter haha, och en söt loppis
som finns där. Stäntgde dock precis då vi satte våra sandalbeklädda fötter
på tröskeln.. Fick köpt en ring och två burkar iallafall, sen tröstade vi oss
med godis..

imorgon börjar två veckors fiskslafs men det ska bli roligt!
Dags för er att komma ner och handla av mig nu, lax, fiskspett
eller någon trevlig röra! Hälsa gärna på wiii

P&K





Några närbilder från midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0