Friskis & Svettis i gröngräset

Hemkommen från en gräsligt(hihi) härlig träning nere
i Almekärrsparken. Detta ska bli en tradition måndag
och torsdag!
Denna dag har jag legat och solat på våran brygga vid
Härsjön. Lite bad och matning av en stackars gullig
halt anka. Hon fick iallafall mycket mat, fet och halt. Bättre
än bara halt och utsvulten.. Eller?

Sen skurade vi stallet som dårar, det rann bajsvatten
från väggarna(min häst är skitig av sig) och ner i kläderna
och jag kan lova att det var väldigt mysigt. Sen letade vi efter ett
rör i marken, jag fick dåligt samvete för jag råkade hugga ihjäl
massa små maskar med min spade. Undra om det snöar imorgon då?

NU blev det jordgubbar och morgonrock med mamsen!

Kan bara ladda upp en bild i taget tydligen så här är några inköp
från senatse veckorna


Jacka från Glory, Bustier från lindex, t shirt från lindex, örhängen, nagellack
också dessa från lindex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0