Fiskstank i solsken

klar med jobbet för dagen, känns väldigt kul n'r
det är så varmt ute.. Varenda kund påpekar detta också.
wiwi
Har sålt ganska bra idag så det var trevligt, jag och mor
hade affären själva.
Nu ska vi grilla fiskspett och käka jordgubbar och bulle
nere på stranden utanför huset!

Blev inget kvällsbad eftersom min sega vän hanna har en
rumpa som vill sitta i soffa denna kväll då hennes kamrat vill
leka i vattenbrynet.. Får bli bad imorgon!

Nu ska jag käka!


Snygga örhängen från Lindex, döskallar och kors!

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag ska smiska lite på rumpan ;) inte acceptabelt att vara kär i en soffa :O

2010-06-29 @ 19:20:18
URL: http://willnothesitate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0