Sorgen fyller mitt hjärta

Ska först klargöra dagen i helhet innan jag
förklarar texten ovan. Jag jobbade och sen
åkte vi upp till Härsjön för att på bryggan
avnjuta räkor, barkis och aoli i kvällssolen.
Även massa marsmallows sjönk ner, min lovdiet
funkar ite bra(notis till mig själ).

Sen kom vi hem och bänkade oss
förväntansfullt framför Tv:n i väntan på
det vi alltid ser på kvart i tio på vardagar
Alias Smith And Jones. En gammal western
skitserie vi kommit att älska.
Till våran stora fruktansvärda fasa upptäckte
vi att våran favvis huvudperson var UTBYTT!?
Han hade tydligen tagit livet av sig och nu var en ful
äcklig gubbe i hans ställe. DJUPT DEPRIMERANDE.

Måste sova på saken, förhoppningsvis känner
jag mig redo att möta världen igen imorgon.
Jobb kl 8.00


VEt att det var typ 30 år sen han dog men, vila i frid du store cowboy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0