Skam den som ger sig!

Goddag, jag har vart hos farbror doktorn
och sedan har jag suttit i solen! Skitigt svettigt
varmt var det. Men underbart! Inte klaagaa

Om cirkus en halvtimme sätter dagens job igång,

hoppas på mycket försälning idag. Fredagar brukar

vara bra! Ikväll blir det nog bada igen och jag tror

jag köper med mig jordgubbar idag med. Har blivit

som en drog.. Ajaj hur blir det i vinter?

Hoppas alla solar lite för mig när jag står inne i

ett fiskluktande kylskåp. Men tro inte att jag sörjer, nej
det är faktiskt ganska skönt och kul! Hade vart gött om man
fick lite sol bara yiiha

Wallawalla waazzuuupppppppp

midsommar klädsel, lisas klänning från Indiska, snygg röd jacka från
Clara och mina favvisskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0