Myskväll

Igår blev det hur mycket bad som helst! Först stamsjön,
sen aspen och efter friskis och svettis (gjorde verkligen sig
förtjänt av namnet igår) badade vi igen i aspen och
senare på kvällen blev det dopp i stamsjön
med oskar kajsa och daniel. En mysigt dag!

Nu ska jag oacka inför varberg, det börjar närma sig.
Har redan betat av ridning idag så efter packning tar jag en
promenad till mor. Så får jag sällskap!

Ikväll ska jag och älsklingen försöka oss på
den senaste filmen i The Twilight saga nämligen
Eclipse. Får väl se hur glada minerna är efteråt men
jag tror jag kommer gilla den!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Paulolivia

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-02 @ 16:03:12
URL: http://paulolivia.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0