Måndag

"när mina öron inte längre hör
när bladen faller och en stjärna dör
när livet vänder
ska jag ännu be (come give me love, come give me love)

kom ge mej solen
kom ge mej hav
kom ge mej jorden
vi lever av
kom ge mej kroppen
kom ge mej allt som du har
och jag ska stanna kvar"

Ted Gärdestad i mitt hjärta

Har badat och solat lite idag, det är sjukligt varmt men jag njúter mestadels iallafall! SKa snart rida och sen ska vi promenera till Friskis! Det blir nice, måste ta med vattenflaska bara.

Sen kommer sötkajsa och gulldaniel och leker med mig och oskar och kanske lisa. Jag tänkte mig kvällsdopp får väl se vad de andra säger. Mysigt blir det iallafall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0