fortsätt jobba, fortsätt jobba

nu ska jag dra ner till jobbet strax, har suttit ute en stund i solen
men det blev inte så länge. Var uppe och red imorse.
Igår tittade vi på Shutter Island och jag kan säga att det
var den mest störande film jag sett. När slluttexterna rullade
in kände jag ungefär AHYGBJEKHnmsdkljsb jm,hjwhsnBHJ MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SLUUUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNAAAAAAAA KLAAAAAAAAAAAAAARARAAAAAAAAAAAA INTEEE
DENNA SSSSSVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRIGIIIIIIHEEEEEEETTTTTTTTTT

Den var ansträngande för huvudet, men bra film annars. Disskuterar förtfarande
här hemma hur det egentligen slutade i filmen..

Jaja, ikväll försöker vi med ett kvällsdopp, jag längtar! Vill bada nuu,
ska köpa jordgubbs också i fiskaffären. KOM OCH KÖP HOS MIG JAG
VILL HA SÄLLSKAP!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0