Crazy bananas

känner mig väldigt tråkig när jag jobbar,
jag hinner inte göra någotannat än att
just jobba under dagarna. Kvällarna är
ju heller inget bra för jag måste upp
tidigt dagen efter igen. Men så imorgon
så är det sista jobbdagen för några veckor
och vad passardå inte bättre än att fira
med fiestaa?! Joe ska firas, han åker snart
tillbaka till fettolandet med alla delstater.
Sad, sad, sad. Men det hindrar inte mig från
att partaja. Nej nej wiiiii

Måste bara bestämma mig för vad jag ska ta
på mig.. Är sugen på klänning och min coola
fransväst men vet inte. Håret har jag tänkt göra
såhär!


Jag hjärta lockigt bohemår alltstå, sjukt snyggt! Antagligen blir mitt
annorlunda men ungefär såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0