You are beautiful

Hej Måndag, Hej Tisdag, Hej Onsdag
Onsdag
var det idag ja´, mer än halva veckan gången. 
Hade känt som en sporre i röven eftersom det är nära till
helg då men tyvärr så har något förjävligt slagit sig emellan mig och helg, MATTEPROV. 
Så nu är det två dagar kvar bara. Dessutom, för att göra det extra förjävligt sätter mina söta lärare
provet så att jag slutar kvart i fem. Hihi vad kul....................Not
Jag är dessuto väldigt trött just nu, kroppen svarar på kyla och mörker med trötthet och ingen ork.
I morse på en väldigt bra föreläsning fick jag nypa mig i armen och slå
mig på benet för att vara vaken. Sjukt, jag är alltid pigg!

Har en mysig helg att se framemot iallafall, på torsdag är det firande
för syster och fredag mys hos Honeyboney med alla små griskompisar. 
På lördag är det släktkalas för Lisa vilket alltid
är mysigt! Söndag är det Afro yummie


INget recept idag. Kanske en bild hmm..

Oj, denna bild måste vara en av de bästa på mig, jag visar mig från bästa sidan!                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0