Tiden går så fruktansvärt fort!

Imorgon börjar skolan igen vilket jag INTE har sett
framemot. Vekrligen inte, fick dessutom reda på att jag har mitt slutprov
(omprov) om en vecka. Ajdå jag är körd..
Ikväll skaa de tre söta flickorna Kajsa, Hanna och Sabina hälsa på
i min tomma lägenhet! Det blir tacoslagning, speltajm och
förhoppningsvis en amssa snack! Jag skulle inte tvivla på det.

Ikväll kommer även älsklingen hem som vart i Trysil,
hoppas alla ben sitter kvar i kroppen så han är användbar haha
Det ska bli roligt!
Jag har shoppat en del också vilket inte är bra men det brukar bli så
när jag är ledig. Då tror jag att jag inte har kläder fast jag har för
mycket..

trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0