Sunday, bloody Sunday

"Because maybe, you're gonna be the one that saves me
And after all, you're my wonderwall"


Det finns liv, och så finns det liv.
Man kan leva som en tyst mus med ett grått skal
av rädsla. Men varför leva så?
Å andra sidan kan man leva som en färgstark
fjäril med utsträckta prövande vingar.
Varför inte bara flyga, låta livet ta en dit
det vill. Låta vinden bita i kinderna, låta solen
bränna huden.
Varför inte bara leva det liv man själv vill leva?

Filosof-Anna kom fram en stund haha
idag känns det som att det är varmt ute
eftersom graderna börjar närma sig noll!
Helt underbart, jag vill se snön droppa från
träden och solen värma upp lilla lerum, nu tack!
Har vart ute och ridit i snön, jättemysigt.
Nu inväntar jag Afrodansen vid halv sex och sen
tänkte jag belöna mig med lite Gossipgirl.
Kanske lite choklad också haha...

tjing tjong kines, hoppa och fes


Sjukt ful bild. Ingen hänger ihop med någon, alla kör sitt egna race :S

Kommentarer
Postat av: Nicolasiris

Beautiful site!

2011-11-23 @ 06:44:06
URL: http://nicolasiris.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0