Saturday night fever

this weekend:
-Matte D omprov                                          check!
-Fira mammas examen med vitlökskräftor      check!
-Köpa presenterna till syster                          check!
-Myskväll hos Hanna med allihop                    check!
-Fira syster på sängen                                   check!
-Jobba
-Rida
-Släktkalas
-promenad
-Afrodans

Så där ska jag göra denna helg, en lugn men väldigt spännande helg må jag säga. Igår spelade vi sällskapsspel haha det blev Med andra ord! Väldigt roligt spel och det blir en viss stressfaktor på allihopa. Riktigt kul! Sen var det trötta människor i soffan med flumprat vilket jag alltid uppskattar! Mums sånt här ska vara oftare!

Dagens recept!

Den berömda marängsuissen! (stavning?)
Du behöver:

Massa glass
Maränger
Chokladsås
Mandarinklyftor på burk
Banan
Grädde
Gör så hära:
Lägg ett lager bananskivor, lite glass, lite maränger och lite grädde. Sen ett nytt lager tills du byggt upp en ståtlig byggnad av mumsiga ingredienser. Ska se ut som ett berg av vitt mums!
Anpassa mängd till hur många som ska äta men förslagsvis så gör du MYCKET.
Hej Swiss!

Bildexplosion!





Kommentar: Några av mina många ringar.. Jag och älsk på Aspens is...
Marängswisse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0