Friday, Im in love

"I dont care if Mondays is blue, Tuesday gray and wednesday to,
thursday I dont care about you it is Friday Im in love"


Idag är det min favoritdag! tyvärr fick jag inte godkänt på mitt omprov igår
så jag känner mig hyfsat kass men ändå så är det min favvodag.
Friddaayyyyy ooh yeaahhh
Jag är sådär jobbigt övertrött så jag funderar på att dra något
gammalt över mig eller så. Typ en gammal filt eller nåt äckligt
så jag taggar ner lite.
Snart kommer mitt gangstergäng, allas våra favoriter.
Ska blir mycket roligt och temat ikväll är knytmat,
alla har med sin egen mat. Jag kör på grillad kyckling,
baguette och potatissallad. Oh så gott det ska bli!

Hoppas det blir en trevlig kväll för er andra!

Kiss and goodbye


Funderar på att operera mig. Vad sägs om detta? Jag skulle nog välja
något större bröst men annars der det väl bra ut?

Oooh hey Im a Barbie girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0