Typ eh det är liksom änna helg imorgon?!!!!!!

Äntligen, äntligen bara Fredag kvar! Jag älskar fredagar om
ingen visste det. Undebara älskade fredagar!
Ska till modell house för jag har blivit modell eller inte jag ska
fotograferas sådär snyggt i studio. Kommer dock knappt kunna
stå för jag har redan träningsont efter boxningen..

Håller på att bestämma vilka kläder jag ska ta med för man får ha med
två uppsättningar och så blir man sminkad! YES
lördag är jobb och söndag ska jag till Skandinavium och titta
på min duktiga kusin som ska hoppa! Häftigt!

Lördag förresten, boys and girls. Pizza?

Har haft massage idag också, det var nice!


ohoho oh what a night

beskriver ganska bra hur det ser ut ute just nu... snodd from google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0