Shake that ass!

afrodans är så fruktansvärt kul och skönt,
idag var jag dock trötter nr 1 men ändå.
Jag shakade fast jag höll på att bajsa ner mig.
Ja ursäkta språket men magen har inte vart
på topp idag!
igår var det lite myskväll men tyvärr hade de
flesta svårt att komma hit. Men en melodifestival
med oväntat och kasst slut. Timotej? Hallå Svea rike men
vad sjöng tjejen om? Ok, söt låt kan jag ge er men sen..
Sarek på knark.

Nu blir det mat och dryck till en bra film och imorgon väntar
det jag saknat en vecka. Eller det jag skulle klara mig utan några
veckor till. Snarare. Vem bestämde att sportlov ska vara EN vecka
bara? Inte var det jag iaf.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Synd att man missade myskvällen, tänk att snön ska få förstöra så mycket. Vi får helt enkelt köra på en myskväll snart igen! :D



Håller med dig helt Anna, en vecka är alldeles för kort! Längre lov till folket! :)

2010-02-22 @ 18:59:02
URL: http://camillajacobson.blogg.se/
Postat av: Oskar

Sarek på knark xD hahahahahahahahahahahaha!

2010-02-25 @ 15:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0