Monday always comes to fast


Anna ska till allum idag och köpa 2 presenter, pappa och älskling.
Kanske även något till sig själv. Min inpackning är slut och den
har vart jättebra så det blir en likadan. Sen är jag sugen på en vit tunika
jag sett!
Börjar skolan tolv idag vilket är toppen, då hinner jag slappa på morgonen
och ta det lugnt lite.
Har haft en jättemysig helg, ganska mycket jobb och så myskväll hemma och sen
hos sabina!

Dagens recept:

kmacka el classico
Du behöver:
Räkor
Majonäs
Gurka
Hårdkokta ägg
Något gott bröd

Du gör så här:
Skala räkorna och bred en smörgås med smör. Skiva ägg och lägg på mackan. Lägg sedan några skedar majonäs(ev blandat med yoghurt naturell) och så lägger du många räkor och gurkor på toppen.
Yummii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0