Idag är en vanlig fredag, bara lite bättre

vad sägs om pizza, chips i stora lass, tv-spel,
soffa, myskläder och underbart sällskap!
Känns som en toppenkväll, känner mig sjuk så detta
är verkligen ett behövligt nöje!
Oskar spelar NBA just nu, jag pallade inte mer haha
men det är kul!
Jag har ätit så mycket chips att jag knappt är hungrig på
pizza längre men det får bli senare då.
Vi ska en sväng om Abbe och använda oss av
övertalningsförmåga.. Hm

Har ridit, haft religionsdebatt och ätit korv också. Alltså
KORV, varmkorv med bröd.

Tänkte ge ett kort och konsist tips på en god pasta
som papsen gör ibland:
Pasta ala Papi
Koka pasta,ha i lite vitlök, lägg i kärftstjärtar och servera
med dill! Lätt och gott!



En sån där underbar vinterdag förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0