I can jive I can jive!

på repeat på nedervåningen går I can jive, I can jive.
Det är dans på G i vardagsrummet
Jag sitter med lite smått magkatarr på
systers rum och petar naveln. Nej det gör jag verkligen inte,
navlar är inget nice.

Det vankas semlebak dessutom, små minisemlor
som jag kan bjuda på recept på någon dag.
Snart kommer också älskling hit och får vila efter
en slitig dag på jobbet.

Min lunch käkade jag hos Puttis, han klarade av att
laga pankakor! Jag är förvånad. Jag och syster satt
i Playboy soffan och inväntade pankakor men vi
stötte på ett problem. Ingen sylt, eller jo men den var
sådär mysigt möglig. Sen inga gafflar heller.
Men pannkakor med socker och sked var toppen det med!
Heja kocken i randig pyamas!


God myskväll på alla rara!

Amen är dem inte för gölliga! Små tinywiny semlisar! Inte mina dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0