Grönsakskväll blev fettmakväll

Underbar myskväll igår med mina underbara tjejor
Tack Lisa, Kajsan, Fialia och Sabbe! You are the best!
Hanna saknades dock, det får bli nästa gång!

Sent på natten kom två små killar på besök och körde
oss till Shell för nattmat hos en surgubbe. Vi som
hade haft en nyttig afton med grönsaksdipp och russin
fick nu erkänna att vi ville ha varsin pizza. Jaja vem bryr
sig egentligen. Gott var det iallafall garanterat!

Felician sov över och det blev mycket mysprat både
morgon och kväll. Sen red jag och nu har jag ätit lunch med
Älsklingen på Ferrari. Åh vad jag är nyttig och ekonomisk..


Nu ska jag njuta av min lovdag! Tjingeling!


SJUKT JÄVLA SNYGG KLÄNNING, JAG MÅSTE HA.


Den fantastiska klänningen tänkte jag köpa, den kommer från Topshop.
Jackan är från net-a-porter.com
Mockaskorna är från modekungen.se
Den söta rosettringen från nordstroms.com
Armbanden från bloomingdales.com och rougen från barneys.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0