Alla Hjärtans Dag

Åh fina dag, det är då man får sms där det
står något sött och så ska man skicka vidare
det. Sånt är gulligt. Vaknade upp imorse med
älsklingen. LIte lätt illamående efter att jag
glömde äta innan jag lade mig

Måste säga stort tack till Ida och Natalie och Tove,
det var en sjukt fin lokal och mysig fest
ni ordnat!

Jag hade trevligt och det var kul med lite nytt folk
och lite gammalt blandat. Grymt bra!
 
Lisa tog fina bilder på mig innan jag åkte igår men
dem är hos pappa så det är en liten fin mobilbild..

SPORTLOV ÄR LIKAMED AFRO


Härig vinterhalsduksbild dessutom.


Kommentarer
Postat av: Kajsa <3

vad söt du var hjärtat!

2010-02-14 @ 18:12:34
URL: http://kajsalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0