Alla balla barn

Tjohej och hopp
Vädret är tipptopp och humöret likaså!
Fick superbra betyg på min svenska uppsats
som jag var nöjd med så det gav utdelning.
Människor söker bekräftelse ja, inget bullshit där
inte. JAG VILL HA BEKRÄFTELSE haha

Jag ska ut och rida med de små pållarna i
det vackra vintervädret. Idag är vädret som på
film. Alla är glada och soliga och trevliga. Mums
Jag som var så sjukt trött på vintern, idag kände
jag ett litet sting av något som typ glädje?
Kan det vara möjligt? Över vintern? Ja kanske
men bara EN gång. Sen vill lilla frusna Anna ha sin
efterlängtade vår!


EN LITEN YNKA FIN DAG KVAR TILL LOV!

PLUS



Detta t'nkte jag att jag skulle klä mig i på lördag.. Leopard plus rött.
Och nej, ingen leopard fick dö för min outfit. Den är FEJK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0