Thats when my reasons stops and something else comes in

Ett unikt band lägger ner, vet att det låter töntigt men
en liten sten lade sig på mitt hjärta när jag såg
artikeln om att The Ark ska lägga ner bandet efter
sommaren. En sista skiva, en sista turne. Ska jag ha
biljett? SÅKLART!

Sista samlingsskivan ska innehålla de allra allra
finaste låtarna de någonsin gjort. Och jag kan lova
att dessa låtar är niiice :-)

Så den som inte lyssnat till Olas ljuva stämma
borde klicka in på Youtube och lyssna på "stay with me",
"have you ever heard a song", "It takes a fool to remain sain"
"desease" och "father of a son".

Just do it!
Medans ni diggar till soundet av riktigt bra svenskgjord pop
så kan ni njuta av dessa goingar på bild!


And it does not make sense, but still..

Kommentarer
Postat av: EMMA

hello:D alllt bra med dej idag? Pusssss

2010-12-09 @ 12:53:58
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0