So, against the odds

Visst ser jag ljuset där framme,
och tar en dag i taget
Jag lever på mitt hopp, hoppet är det
sista som överger människan
Varje steg är nytt, varje dag något annat
En annan tid , ett annat jag
ett annat liv


har mest vilat idag, läst min bok. har faktiskt ingen ork
just nu :-) Tog sedan tag i orken och tog en promenad
med hästen och gick ner till gymmet med syster och fader
för att bränna bort några skumtomtar som låg och lurade!

Sen firade vi nyår tidigt med tacos eftersom pappa åker bort på
aftonen och vi firar på andra håll.
Drömmer väldigt konstigt och sådär så sover inte själv ännu,
känns så konstigt att det kommer vara tomt där bakom mig.
Kallt på något sätt, men jag vänjer mig väl :-)

imorgon blir det en lång jobbdag i fiskaffären, sedan förhoppningsvis träffa
urgulliga angelica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0