jag kan ta ett långt hårt straff, för alla stunder vi haft

gympamajjen anna här,
haha ido´rottslektionerna idag gick
toppen. Var riktigt kul! Imorgon blir det mer
idrott och lite film och sådant :-)
trevliga elever och lärare!

Har fixat nästan alla mina julklapps, har papis
sista julklapp kvar. Och oskars sista sen är jag redo för
the X-mas wiiiiiiiiiii  (låtsas att jag är en liten insekt som åker
med på bilrutan) wiiiiiiiii

Har galen huvudvärk, men efter soppa och gott bröd blev det
bättre. Nu kommer oskar snart med och så ska vi se julkalendern
jag och sis. Asbra, jag gillar den! Gör aldrig det, inte sen greve holm!
Tummen upp för Gyllene Knorren

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0