I think you are alright

Goddagens snygga läsare :)
Har jobbat 9-15 idag men glömde min mat hemma
så blev hungriiig. Men nu är den hungern stillad
iallafall.

Har träningsvärk i mage och armar, tänkte gå in
för att få snygg mage. Och armar:-)
Ska kolla allt inför imorgon och sen ska jag läsa,
vila och försöka ladda upp. Jobbar dock imorgon
8-13 typ. Sen ska jag fixa mig med kajsan, min pärla!

Ni får hålla tillgodo med dessa tråkiga inlägg,
är som mamma säger "blek och hålögd" haha
så vill helst inte ta kort! Pappa tyckte dock jag såg pigg
ut som tur är :-)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Kajsan

Du är snyggare än oss alla älskling!

2010-12-30 @ 17:04:53
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0