How we put our hopes to the eye of an angel

It's just the way it goes
We're the dreaming people
The way we put our hopes
Through the eye of an angel

-Jay smith, Dreaming people


Nyss hemkommen från stocken, hade jättetrevligt men är väldigt trött. Blir alltid det där haha konsigt nog. Åt iallafall hela tiden. Först var det efterrättsbuffe på Handelsman Flink ute på malö tror jag. Jättegott! Se var det ut i kylan och in och laga tacos(inte direkt efter). MAssa tacochips och dipp och tv. Sen sov jag gott bredvid älskling!

Nu har jag galopperat lite med moder. Underbart! Log så mycket när jag for runt i snön att käken och tänderna förfrös haha


Kommentarer
Postat av: Jag

"Through the eye of a needle" sjunger han för att vara exakt :)

2010-12-12 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0