en sån där måndag

Vad är det som inte kan repareras, censureras,
som inte har nån rättvisa,
som inte är blind, men gömmer ögonen i händerna
som inte har nån anständighet
inte behöver kläs upp i skönhet
den kryper inte för nån
den väntar inte på nån

Håkan- det dom aldrig nämner


Har träffat kajsa, ridit, gymmat och nu ska jag äta spaghetti och
köttfärssås. Har massa saker jag handlat och fått och sånt
som jag borde visa men finns ingen ork till att ta kort, och dessutom
är min kamera pajj.
imorgon blir det körlektion och allum. resten av veckan antagligen jobb
och avslut på detta året hos daniel. redan nytt år, sjukt!
Och ska jag avslöja något om hur jag känner just nu så
säger jag att mtt hjärta är trasigt, men jag är så förbannat stark. Jag ska
klara detta, ska glömma och gå vidare. Erase and rewind! Eller nej inte glömma, det har varit
bästa tiden i mitt liv, det finns kvar. Men ska glömma min gamla vardag, så är det :-)


Kommentarer
Postat av: julia

Du är stark anna, kämpa du är inte ensam

2010-12-27 @ 19:35:55
Postat av: Hedvig

Jag hejar på dig Anna, big time! Be strong!<3

2010-12-27 @ 22:55:15
URL: http://alahedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0