en indisk och shoppande tisdag

Hej kära ni, verkar som min blogg blivit mer spännande nu
haha har ökat läsare rejält. ni gillar när jag är tråkig och ledsen
hihi skojar bara jättekul verkligen!

idag har jag kört lektion, mor var med i bagaget(läs baksätet)
och peppade! Sen tog vi en svänger till allum och mitt shoppingberoende
fick utlösas. Fick med mig enblå gosig halsduk(nedan), ett par skitcoola
örhängen SKITCOOLA (nedan) och tre par söta trosor plus diadem(nedan)

nu blir det snart guitar hero kväll :-) Och buffalo wings jajemen
den som är sugen på att läsa, läs ALFAHANNEN av katarna wennstam,
bajsbra!


blekfis i gosig sjal och blommigt diadem!

Kommentarer
Postat av: Kajsan

Finan! <3

2010-12-28 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0