Duplostaket i håret

är hemkommen från en dag på förskola (dagis heter det enligt mig)
och är helt slut. Barnen är mysiga men intensiva! Blev
kammad av två små rara flickor med ett duplostaket. Ni vet
det man lekte med som liten som ser ut som stora legoklossar.
Väldigt lent och fint blev mitt hår.. Not haha

Var i stallet i morse och sen kröp jag ner hos älskling
men var på tok för uppjagad för att sova( vet att vikariemänniskorna
ringer vid halv åtta) så när jag tittade på klockan tio i åtta så
slappnade jag av och somnade. Två mins senare riiiiiiiinnnnnnnnger
det såklart. Kom så fort du kan! Jo man tackar :-)

Nu ska jag snora och vila lite. Imorogn blirdet körning uschihujedamej.

Ha det grymmigt!

Lindex Shop Online - Snood
denna gosiga skönhet kom med hem i går från Lindex,
underbar färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0