the thanks I get

"If the lies don't touch you, the truth will
But if I can't love you, then who will
When your friends are jumping ship
When your crown begins to slip
And loyalty's not a virtue
Who are you gonna turn to
When you've seem to've lost your grip
And the road begins to rip

I held your hand, is this the thanks I get?"

Erik Hassle-the thanks I get

Den här låten får mig nästan att gråta, vet inte varför men
den är söt!

Förresten köpte jag en långklänning, hm inte bra

mitt i allt köpstopp... Men den här blev det iallafall, från Only

och den är ganska opraktiskt men jag ser framför mig bruna

pumps och en snygg jacka.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Yay! Du köpte den :D tycker du gjorde helt rätt för den var jättefin. Jag lever efter motto man ångrar bara det man inte köpte, haha! ;)

2010-08-29 @ 05:14:12
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0