Med blödande häl och lätta fötter

all utevistelse idag har gett mig no headache men desto
värre en KABOOM blåsa på hälen. Fast så var det inte blåsa utan
ett sår.. Älskar hälsår, mina hälar har nog extra tunnt
skinn för de säger poff så spricker dem. fast ska jag vara ärlig så tror jag det finns folk med
större problem. Mina hälar är ganska världsliga!

Ute blåser det storm och jag tänker på
morgondagen då jag både ska promenera och sedan rida med fellan på
kvällskvisten.. Hoppas hoppas att vädret är bra!

jaja körkortsplugg nu då. Jag gillar att det står
STOP PLUGGIS på min bok, känns lite smånördigt. Sen är jag ju det också
nu ska jag sluta skriva innan hjärnan kokar över och skriver massa konstiga grejer
som typ att ibland så undrar jag hur det känns att simma i elefantskit.

Bäst att sluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0