Glömde de 7 sanningarna

Om man får denna utmärkelse så ska man: Kopiera bilden & visa att man fått den. Tacka & länka personen man har fått den av. Nominera 7 andra bloggare & länka till dem. Berätta 7 fakta om dig själv.
 
detta glömde jag!

1. Jag har aldrig någonsin rökt eller knarkat och har inga planer på att göra det heller,
så min mun är clean and fresh haha likaså min kropp..

2. Jag får ångest av att käka för mycket onyttigt fast jag vet att det är dumt

3. Jag har en konsig tvångstanke att hålla ena tummen hela tiden, funkar inte tummen ¨så korsar jag
tårna. Jag vet, knasigt

3. Jag är helt kär i ögon, folks ögon är så himlans fina! Kan verkligen fastna för personers ögon

4. Jag har varit störtförälskad i snart 2,5 år, utan tvekan och utan problem(eller oskar? haha)

5. Jag har hur mycket kläder som helst och vet aldrig vad jag ska ha på mig för kläderna känns gamla redan efter första gången jag använt dem.

6. Jag hade världens problem när mina päron skiljde sig, det var något av det jobbigaste jag varit med om och något jag aldrig glömmer. Men det man inte dör av blir man ju starkare av!

7. Jag har världens underbaraste familj. Världens underbaraste vänner och pojkvän, de är helt outstanding!
I love you


spännande huh?

Kommentarer
Postat av: Leandersara

Awesome site!

2011-03-18 @ 19:48:34
URL: http://leandersara.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0