En dag i taget

kändes lite skumt att se alla små barn gå till skolan idag och veta att
jag är klar, jag ska inte tillbaka på ett tag.
En läskig känsla men det känns samtidigt som att det är ett avslutat
kapitel i livet. Jag har på något sätt redan förflyttat mig framåt, gått
vidare.
Nu ser jag framemot fortsättningen!

Trots mitt köpstopp innan London så såg jag världens snyggaste klänning
när jag och hanna på något sätt kom in till centrum på promenaden.
Grymt snygg, så kanske att jag måste rucka lite på stoppet.. skit

Har promenerat hela dagen typ, nu sitter jag i solen lite
och läser körkortsteori. Mums vad kul

Är hungrig också, attan

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, ska du till London! :D vad mysigt. Tycker du ska unna dig klänningen ändå, haha ;D

Hatar när man har köpstopp. Jag hade det innan jag skulle hit, det var painful vill jag lova. Mitt i sommarean också fick jag inte köpa någonting.



Hoppas allt är bra med dig Anna! <3

2010-08-24 @ 01:51:49
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0