Borde jag vara nervös?

Jag ska ha min första (och sista?) körlektion idag
i Sävenäs så om ni tänkt gå ut och gå i dessa kvarter,
låt bli..

Jag är inte nervös ännu faktiskt, men kommer nog bli det
antagligen lagom till att jag ska starta bilen. Ooops Kärringstopp,
eller jag menar gubbstopp. gubbsnopp blev det nästan nu, isch

Sen ska jag också köpa present idag till någon som fyller
år imorgon.. Det blir lite födelsedagskalas hos Sabina
men först jobb..

Här är en klänning som jag köpte på rean på Vero moda en vacker dag.
Tyll och bomull i en härlig blandning

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: tack mitt hjärta!



och lycka till med körningen idag <3

2010-08-19 @ 10:51:59
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/
Postat av: Sigmundklara

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-06-03 @ 07:41:57
URL: http://sigmundklara.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0