varberg here we come

imorgon åker vi ner(upp,bort?!) till Varberg,
sommarparadiset i Hallands län wii
det blir myskväll med tjejorna först och på
lördag får vi sällskap av resten av gänget.
Då blir det god mat, dryck och musik!!!!!!
Jag studsar så taggad är jag, Im living in a bubble wiii

jag har lite packångest, inte för vad jag ska ha med
utan jag orkar helt enkelt inte packa.. Jobbigt läge!
Ska iaf ha med mig:

  • sovsäck
  • madrass
  • kudde
  • pyaamas wiii
  • solglasögon
  • kläder
  • nödvändigheter för hygienen( seriösa grejer jajemen)
  • skor
  • regnkläder plus vanlig jacka
  • pengar och mobil
  • Världens bästa humör!

Ses imorgon underbara korvkorvar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0