Keep on walking, my friend

håller på med mitt tal, får inte riktgigt ihop det tyvärr men har en vecka på mig
som tur är.
jag tjatade till mig tacos idag(var ganska lätt) så nu är jag härligt mätt!
har true blood och andra avenyn att mysa till ikväll, åh jag älskar sådana
dagar! har även ridit och köpt hake till balklänningen.

just nu har jag skilsmässa i tankarna på grund av talet så
sitter och funderar på varför samhället faktiskt ser ner på de
som skiljer sig. Jag vet att det är pest och pina som skilsmässobarn
men samtidigt skulle inte jag vilja att mina föräldrar satt bittra
och självföraktande tillsammans. Jag önskar så klart dem det liv
de förtjänar.


jaja, ha en mycket go kväll!!!!!!


Man måste heller inte välja, man har alltid En mamma och EN pappa
och en drös med underbara plast, plås eller järn familjemedlemmar
haha

Kommentarer
Postat av: Rayanaurora

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-06-08 @ 13:16:13
URL: http://rayanaurora.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0