TJOOOOHO !

nu är det så , dagen i ära att jag sitter med min älskade lillasyster och tittar på film.
men filmen vill inte komma igång riktigt så jag kör med ett inlägg på det ! :)


Och vad vore ett inlägg utan recept ?

det här hittade jag i Amelia , och de är bara för söta !

Pink Tits:

2 lager färdig tårtbotten
1 färdigt rosa marsipanlock ( green-tits går ju också bra )
Gräddkräm:
3 dl grädde
1 äggula
½ dl florsocker
1 msk vaniljsocker
Fyllning:'
½ dl drottningsylt

Blanda alla ingredienser till gräddkrämen.
Skär ut små rundlar ur tårtbottnen , så att de blir lagom stora till dina bakelser.
Skär även upp marsipanlocket, men då i lite större rundlar.
Lägg gräddkrämen & sytlen på dina lillna tårtbottnar och vik sedan runt marsipanen lite fint .. !

Dekorera gärna med en liten bröstvårta uppepå,
så att de ser ut som små tuttar
( själva ideen med namnet ! )
och sikta lite florsocker över :)
( tuttar har ju ofta mjäll )


Allt från mig , tjohej !

Kommentarer
Postat av: Mr D

jag tror jag är kär i dig

2009-09-28 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0