Börjar lite smått!

Som en mjukstart på min alldeles egna konstiga blogg så ska jag ge ett superduper tips på något väldigt gott att dricka/äta (?). Ja vad man nu gör. Pappa skulle säga äta när jag gjort den. Jag skulle säga dricka när han gjort den.
Nu undras det säkert vad detta är. Jo, den helt hederliga och vanliga men fruktansvärt goda

SMOOTHIEN!

Min favvis görs på enklast sätt:
~En banan
~En dl yoghurt vanilj( helst lichismak )
~Lite apelsin juice ( går faktiskt bra med typ euroshoper också )
~Massa frysta eller färska bär (jorgubbar, blåbär och hallon )
~Lite vanlig mjölk


And mix it!
Jag garanterar att det är superduper gott, verkligen!I sånt här väder sitter en smoothie som en smäck! Yum!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0