vintertorris

världens suraste och grinigaste Anna var det på beställning idag.
Jatack, migrän huvudvärk infann sig lite tryckande i pannan och med matte som lektion
blev inget direkt bättre. Men vad gör man inte för att klara skolan..?

Efter ridtur och träning så blev huvudet iallafall bättre och jag kunde äntligen se klart
och prata normalt igen utan att fräsa och spotta. Kändes bra faktiskt.

Idag tänkte jag inte lägga upp ett recept för jag är trött men
det fårbli två en annan dag. På söndag är det bakdag så kanske blir bilder då vem
vet!

Värm hallon och häll över vanilj yoghurt är mitt tips.
Och ät frukt, det tycker läkarn om. Farbror Doktorn gillar
även att man dricker så det är nog bra att göra så man inte blir en
VINTERTORRIS. Aldrig bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0