Vem fan pluggar en lördag?

Jag gör (sträcker upp en hand)
Oh yes, sitter med min lilla söta dator och skriver om Malta.
Har gjort en powerpoint presentation och skrivit klart så jag är
nöjd. Måste bara lära mig det jag ska säga också, fan.

Har ätit supergod mat som papsi lagat. Potatis klyftor i ugn
och lax med jättegod panering.
Han gjorde en förrätt jag tänker dela med mig av!

Vitlökstortillas
Ingredienser:
röd lök
tacostortillas (majs, vete)
vitlöksklyftor
ruccula sallad

Pressa vitlök och blanda med olja, pensla på
bröden. lägg på finstrimlad ruccula och rödlök.
Lägg bröden i stekpanna och stekte så att bröden blir lite bruna.
Skär upp halva så att det blir små trekanter.
Urgott!

Bilder från stocken med älskling, MYS!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0