SlappSöndag!

Åkte vääldigt tidigt från älsklings säng i morse för
han skulle jobba. Gick hem, la mig och snosade
och vaknade kvart över tio.
Sen tog jag en promenad till stallet och red och
bar massa Hö balar. Yippikaieii

Sen kom jag på att idag är en Tacosdag.
Så det blir alltså lite sånt ikväll att möla i
sig. Och så vet jag något som man verkligen
verkligen verkligen ska ha till tacosen.
Nämligen guacemole som jag tror stavas
precis sådär men man vet aldrig med svenska språket.
Helt plötsligt har man fel .

Iallafall, enklaste sättet kan jag berätta.
Enkelt är bra men man måste hitta en MJUK avocado
annars kan allting bli väldigt frustrerande.
Fråga mig, jag hittade två stenhårda rackare och
de fick jag brottas och svettas med ett tag.
För att tillslut få en ÄCKLIG guacemole.
Typiskt mig!

Idag ska jag lyckas!
Köp en påse med Santa Marias kryddblandning (guacamole)
Köp två dl gräddfil
Köp två MJUKA avocadosar
And then you shaaake it! (alt, mosar vilket är smartare)


Bild från underbara 18 års festen i fredags, tack alla superduperbarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0