När fingrarna blir kalla och munnen torr

Det har nog alla varit med om, när händerna blir som isbitar
och munnen torr som öken. Så kände jag idag när jag skulle redovisa
i engelskan. Mina ben ville inte vara raka och gå framåt och magen
lekte någon jobbig lek där nere. Men jag klarade det.
Alltiid när jag tror att jag inte ska klara något så gör jag det.
Jag är bättre än jag tror! Haha
Jag är stolt över mig själv!

Ska dricka smothie nu så tjing!


Måndags smoothie:
Bravos apelsin, morot och andra frukter juice (ta vanlig annars)
frysta blåbär och hallon
Lite mjölk
Valios skogsbärs yoghurt (åh yummi, går bra med vanilkjyoghurt med!)
en banan
ett ägg om man vill ha lite protein eller vad det är i ägg..
lite honung

En supergod och nyttig liten läskande smothiebabe !
Titta bara så smaskigt det ser ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0