Matteprovet skrattade åt mig

Det är sant, matteprovet skrattade mig
rakt i fejset!
Idag var den dagen då skolan gick emot mig.
Jag är knäckt. Matten gick Åt pipan. Fast det allra
värsta är att jag inte direkt känner någon sorg.
Bara hjälplöshet, kan inte samhället göra något åt de
stackarna som inte fattar något av matten? Hallå? We kind of need help

Nä, ironi är bra. sen fick jag en finemang dag iallafall
fick tid hos läakrn för min huvudvärk och så fick jag köpt
två nya par skor, plus ett skärp och en supergöllig mössa.

dessutom har pappsen min lagat megagod mat!

Världens godaste fetasallad:
Ruccula sallad, bebis spenat, valfri sallad
majs
tomat
gurka
fetaost
lite rödlök
lite olivolja och vinäger strilat över

såhär ser det ut om man lyckas. YUMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0