Da`n före doppare da`n

Imorgon åker lilla anna till store spaninen, kommer det bli skönt?
Ja
Kommer det vara varmt?
Ja
Kommer jag slappa?
Oh jaaaa
Så min kommande vecka spenderas på en strand
långt bort från skola och plugg, med ett glas juice i handen
och bara ben.
Det droppar dreggel ur munnen när jag tänker på det.

Först ska jag Kalle komma och jag och lisa ska ut på en lång
tur! jag är nervös men det ska bli superkul!

Tack alla monster för i tisdags, det var myyys!


Ett läskigt halloween recept från Coop´s hemsida!

Apelsinspöke med glass

 

4 portioner

 
 

Ingredienser

finns som ekologisk vara 4 apelsiner, stora, gärna med tjockt skal
  glass






Lite söta bilder från Lill-Halloween!
     

Tillagning

Skär av toppen på en apelsin, spara den. Gröp ur innehållet i apelsinen. Skär ut spöklika ögon och mun precis som en halloweenpumpa. Frys apelsinerna en stund så att skalet stelnar något. Fyll sedan apelsinerna med glass och ställ i frysen över natten.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0