Svininfluensan influerar Sverige

Jag är sjuk, känner mig sådär läskigt illamående som man inte vill göra.
Har haft skriftligt Nationellt prov i Engelska idag, gick nog helt okej bra.
Förhopnningsvis iallafall!
Sen köpte jag kläder idag igen, inte bra Anna. Blev två jättesöta klänningar(Ovanligt)
,en kavaj väst, en meeegamjuk tunika och ett par leggings. Ulricehamn rules säger jag.
Sjukt snygga kläder som ingen annan har.

Nu pluggar jag Naturkunskap B och öter klementin. Är fruktansvärt
pissnödig men orkar inte resa mig upp. Får bli i mitt nästa liv.

Imorgon har jag utsett till Mysfredag så det ser jag framemot, blir
lite bakning och sådär. Blir trevligt att träffa alla igen!

Kanske blir det något sånt här:

Snöbollar

200 g vit chokolad
2,5 dl kokosflingor
1,5 msk pressad citron

Garnering:
kokosflingor eller florsocker eller strössel

Smält chokladen, i vattenbad på spisen eller i mikrovågsugn. Blanda chokladen med kokosflingorna och citronsaften. Smaka av med citronsaften så att du får den smak du vill ha. Ställ smeten svalt och låt den svalna en stund - men inte så länge att smeten hinner stelna helt. Smeten ska vara lite halvfast så att man kan forma kulor av den. Forma kulor, rulla med händerna. Rulla kulorna antingen i kokosflingor, strössel eller pudra med florsocker. Lägg dem i en burk med lock och förvara i kylskåp.




Ljuva utland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0