Leopard Anna

Hejsan hoppsan
idag är jag trött-jobbig, det gillar ingen! Därför är jag med mig själv på
mitt rum. tss.
Lisa tog kort på min slaskigt söta klänning, Me like it oh yeah.
Har för många klänningar att välja på till nyår, har
någon nånsin haft det problemet? tror det är vanligare tvärtom.
men tänk om den blåa blir ledsen om jag tar den svarta eller om leoparden
börjar gråta för att han blir vald efter nån annan?
Dagens problem är gigantiska..

Har haft en supermysig helg, tack för i fredags.
Jag diggar myskvällar! Jag harv också sett New moon med
Kajsan, Daniel, Oskar och Bella, den var bra!
Och så har jag käkat runt ett och ett halv ton godis



Dessa bakades i fredags tsm med ananaspaj men dessa
är betydligt lättare!

Riscrispieschoklad a la jul
1 Blockchoklad
100 rice crispies   (skämt åsido, ta några bara)


Brukar heta rischoklad men orka ris, vi kör på
de där små roliga poppande flingorna.
Smält blockchoklad i ett vattenbad(över en kastrull med hett vatten)
Blanda den heta chokoladen med de söta crispisarna och
sen klickar du ut små ojämna(valfritt, men jag kunde bara göra ojämna)
klickar på bakplåtspapper. Jättesöta och enkla julgodisar jajemen!

 MYSBILD PÅ NÅGRA MYSPOJKAR
GRR TIGERWOMANPOJKVÄNTRÖJA ÄR MUMS

Man förstår varför ingen orkar mig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0