Allt närmar sig så fort

Det här året har jag växt, jag kan säga det
enkelt. Att jag har klivit ett litet steg närmare mot vuxen.
Jag har haft ett år med sorg men med ännu mera glädje.
Jag har känt saknad och jag har hatat fast man inte får.
Jag har uppskattat allt det lilla fina i vardagen
och jag har lärt mig att inte alltid lita på mina instinkter.
Människor har visat sig vara andra än jag först trott
och de som jag trodde jag behövde fanns inte där mer
och jag lärde mig att hitta nya vägar.
Jag har lärt mig att människor jag aldrig trott jag skulle älska
blev dem jag avhöll mest.
Och jag har lärt mig att det finns folk som ger upp,
och folk som alltid ställer upp.
det finns folk jag önskar det hade blivit annorlunda med
men också saker jag är nöjd att det har blivit såhär.
Men mest av allt detta år så har jag älskat, av hela hjärtat.



Ett recept på en god frukost:
Vanilj yoghurt
Varma hallon
Valfritt bröd
Köttbullar
Apelsinjuice


Gör dig själv en riktigt superfrukost med bara det saker du gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0